instagram instagram .

instagram

چگونه تبليغات پربازده در اينستاگرام داشته باشيم؟

هم اكنون خيلي از كاربران موبايلي براي رفع نياز خود ديگر به سايت هاي اينترنتي مراجعه نمي كنند و تمايل دارند در شبكه هاي اجتماعي به دنبال رفع نياز خود بگردند. البته اينطور نيست كه كاربران موبايلي وب سايت هاي اينترنتي را فراموش كرده اند بلكه منظورم اين است كاربران موبايلي بيشتر وقت خود را در شبكه هاي اجتماعي محبوب مثل اينستاگرام و تلگرام مي گذرانند. چون اين قضيه خيلي داغ شده و كسب درآمد از اينستاگرام دغدغه خيلي از دوستان شده است در اين مقاله تصميم گرفتم در مورد اين موضوع صحبت كنم. در اين بخش از مقاله قصد داريم در مورد روش هاي كسب درآمد از اينستاگرام و اينكه چگونه هر كسي مي تواند از اينستاگرام كسب درآمد كند صحبت كنيم. پس اگر شما هم مشتاق هستيد تا بدانيد چگونه مي توان از اينستاگرام كسب درآمد داشت تا انتها همراه ما باشيد. كسب درآمد از اينستاگرام امروزه خيلي فراگير شده است و خيلي از دوستان قصد دارند از اينستاگرام كسب درآمد كنند ولي به خوبي با روش هاي آن آشنا نيستند. با استفاده از ربات اينستاگرام شما مي‌توانيدپيج‌هاي هدف براي تبليغات را انجام دهيد و بازدهي بالاي داشته باشيد خريد ربات اينستاگرام درواقع اين قابليت را براي شما فراهم مي‌كند تا با دانستن تمامي ترفندهاي اينستاكرام و آشنايي با الگوريتم آن بتوانيد فعاليت مفيدتري داشته باشيد.

 

اين نوع پيجها از طريق انتشار پستهاي تبليغاتي كسب درآمد ميكنند؛ بنابراين براي اين كه بتوانند سفارشهاي تبليغاتي بيشتري را دريافت كنند بايد تعداد زيادي فالوور واقعي داشته باشند. البته معمولاً پيجهاي تبليغاتي فقط فالوور واقعي نميخرند و براي افزايش تعداد فالوورهايشان فالوور فيك نيز ميخرند با اين حال خريد فالوور كاملاً واقعي به آنها اين امكان را ميدهد كه تعداد لايكها، ويو و كامنتهاي پستهايشان را افزايش دهند. زماني كه اينگيجمنت يك پيج اينستاگرامي زياد باشد، افراد زيادي حاضرند به آنها سفارش تبليغات بدهند. خريد فالوور واقعي و فعال براي چه پيجهايي مناسب است؟ شايد براي شما نيز اين سؤال به وجود آمده باشد كه فالوور واقعي چيست؟ و چه تفاوتهاي با فالوور فيك دارد؟ فالوورهاي واقعي كاربران حقيقي اينستاگرام هستند. افزايش فالوور اينستاگرام فوري به كمك فالوورهاي واقعي اين امكان را براي شما فراهم ميكند كه بتوانيد درآمدهاي خود را افزايش دهيد درحالي كه فالوورهاي فيك قادر به ثبت سفارش و خريد از شما نيستند.

. براي افرادي كه از برنامه اينستاگرام استفاده ميكنند داشتن فالوورهاي بيشتر به اين معناست كه افراد بيشتري ميتوانند كسب و كارشان را ببينند. آيا خريد فالوور اينستاگرام واقعا موثر است؟ همان طور كه ميدانيد اساس برنامه اينستاگرام بر بيشتر ديده شدن است و هرچه شما فعاليت بيشتري در اين فضا داشته باشيد، كاربران بيشتري شما را ميبينند و در صورت علاقمندي به پستهايتان شما را فالوو ( دنبال) ميكنند. اما از سوي ديگر براي آن كه بتوانيد به ديده شدن بيشتر خود كمك كنيد، گاهي نياز است اقدام به خريد فالوور اينستاگرام نماييد، زيرا تمامي اين مراحل مانند دانههاي زنجير به يكديگر وابسته است. هنگامي كه كاربري ميبيند پيج شما داراي فالوورهاي بالايي است، ديدن پيج شما برايشان جذابيت پيدا كرده و شما را فالوو ميكند.

 

نوشتن كپشن هاي جذاب و گيرا يه هنر محسوب ميشه. اگه توجه كرده باشي خيلي از پست هايي كه تعامل بيشتري تو اينستاگرام دارن كپشن هاي تاثير گذاري هم دارن. شما بايد به تناسب پست هايي كه منتشر مي كنين، از كپشن خوب و مرتبط با اون هم استفاده كنين. كپشن گذاشتن روي پست ها يكي از دلايل مهميه كه كاربرا رو درگير پستاتون مي كنه. زمان توقف روي پست ها قطعا به نفع شماست. اينستاگرام هم مطمئن مي شه، پست هايي كه منتشر مي كنين براي مخاطبانتان مفيد هست. اگه شما داراي كسب و كار سنتي هستين و از اينستاگرام براي تبليغ كسب و كار خودتون استفاده مي كنين، حتما براي شما مقدور هست كه از تبليغات آفلاين هم براي افزايش فالوور اينستاگرام خود استفاده كنين. به عنوان مثال شما مي تونين روي بروشورهاي تبليغاتي و يا تراكت ها مانور بدين. تو اين شرايط حتما آدرس پيج اينستاگرام خودتون رو توي تبليغات كاغذي خودتون درج كنين. خيلي مهمه است كه تو كارت ويزيت خودتون به آدرس پيج اينستاگرامتون اشاره كنين.

پس محيط داخلي و رابط كاربري ربات بايد به نحوي طراحي شود كه هر كاربري با كمترين سطح اطلاعات درباره كار با ابزارهاي اينستاگرامي بتواند با اين ابزار كار كند. همچنين براي كاربران بسيار مبتدي وجود يك راهنما داخل محيط كاربري ميتواند باعث برتري ربات نسبت به ساير رقبا شود. مطمئناً كاربراني كه قصد خريد ربات اينستاگرام دارند، به مقايسه قيمت نمونه هاي مشابه خواهند پرداخت و هر رباتي را كه قيمت منطقيتري داشته باشد، انتخاب خواهند كرد. نكتهاي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه قيمت را نسبت به امكانات ربات مقايسه كنيد. براي مثال ممكن است بين رباتي كه چند آپشن محدود دارد و رباتي كه تعداد زيادي آپشن كاربردي دارد، نمونه اول را به دليل قيمت كمتر انتخاب كنيد. اما در واقع بايد به تعداد و كيفيت خدمات رباتها هم توجه ويژهاي داشته باشيد. هرچقدر هم كه رابط كاربري ربات اينستاگرام ساده طراحي شده باشد، باز هم برخي افراد در استفاده از آن مشكلاتي را خواهند داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۱۸ توسط:mihan موضوع: نظرات (0)